21-01-2010 r. Wersja do wydruku  Wersja do wydruku 

KOMUNIKAT

 

 

 

 

 

U W A G A !

 

WŁAŚCICIELE NIERUCHOMOŚCI

ZARZĄDCY I ICH UŻYTKOWNICY

 

PRZYPOMINA SIĘ

 

o obowiązku aktualizacji danych dotyczących wyrobów zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

 

 

 

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003r. (Dz. U. z 2003r., Nr 192, poz. 1876) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 71, poz. 649) właściciel, zarządca lub użytkownik nieruchomości ma obowiązek składania corocznej informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania.

 

Osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami (mieszkańcy miasta Dolsk) zobowiązane są złożyć informację do Urzędu Miasta i Gminy Dolsk (pokój nr 16), natomiast mieszkańcy wiosek składają informację u sołtysów.

 

Informację składamy w terminie do 1 lutego 2010 roku.

 

 WNIOSEK - ocena 1: WORD (37 kB)   lub   PDF (35,8 kB)

 WNIOSEK - ocena 2: WORD (72,5 kB)   lub   PDF (49,6 kB)


.: Powrót :.
Wszelkie prawa zastrzeżone  © 2006 - UMiG Dolsk              Kontakt: umig@dolsk.pl