Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wypełniony i podpisany wniosek o udostępnienie danych;
- Dokument uwiarygodniający cel udostępnienia danych objętych wnioskiem oraz interes prawny (kserokopia dokumentów świadczących o interesie prawnym);
- Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość;
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL.
- druk do pobrania.pdf
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:
za udostępnienie danych jednostkowych (dotyczy pełnych danych jednej osoby lub imion i nazwisk wszystkich osób zameldowanych w lokalu) 31,00 zł na konto Urzędu Miasta i Gminy Dolsk nr 58 9084 1013 0200 0143 2000 0001
Zwolnienie z opłaty skarbowej określa ustawa o ewidencji ludności.
III.TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
- do 7 dni do 30 dni
IV. TRYB ODWOŁAWCZY:
Od decyzji odmawiającej udzielenia informacji przysługuje stronie odwołanie do Wojewody Wielkopolskiego w Poznaniu, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Dolsk.