Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
I Wymagane dokumenty
- Wypełniony wniosek o wydanie decyzji
- Do wniosku należy dołączyć załączniki określone w art. 74 ust. 1, 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
- W przypadku działania przez pełnomocnika – oryginał lub uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa, udzielonego przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli i dowód zapłaty opłaty skarbowej za udzielone pełnomocnictwo.
II Opłaty
Złożenie wniosków, załączników do wniosku i wydanie decyzji podlega opłacie skarbowej:
- wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wiąże się z opłatą 205,00 zł;
- dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury 17 zł;
- zwalnia się z opłaty skarbowej jednostki budżetowe i jednostki samorządu.
III Termin załatwienia sprawy
Do 30 dni - przy kompletnych wnioskach
Do 60 dni- w sprawach szczególnie skomplikowanych
IV Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Dolsk w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
V Uwagi
Pracownik Urzędu Miasta i Gminy Dolsk przeprowadza postępowanie administracyjne i po analizie zebranych materiałów dowodowych przygotowuje stosowną decyzję. Odbiór decyzji następuje osobiście lub drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru.