Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wypełniony i podpisany wniosek o wydanie zaświadczenia;
- Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość;
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Wniosek o wydanie zaświadczenia.
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:
za wydanie zaświadczenia 17,00 zł
konto Urzędu Miasta i Gminy Dolsk nr 58 9084 1013 0200 0143 2000 0001
Zwolnienie z opłaty skarbowej określa ustawa o opłacie skarbowej.
Od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa 17,00 zł na konto Urzędu Miasta i Gminy Dolsk nr 58 9084 1013 0200 0143 2000 0001.
Opłacie skarbowej nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu. Składający pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć oryginalny dowód wniesienia opłaty skarbowej.
III.TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
- do 7 dni
IV. TRYB ODWOŁAWCZY:
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia można wnieść zażalenie do Wojewody Wielkopolskiego w Poznaniu za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Dolsk w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.